Felfedezhető 0w16 viszkozitású termékek a webshopban!

Észrevehette, hogy egyes Toyota és Honda négyhengeres járművek SAE viszkozitású 0W16 olajat igényelnek. Az olajok valóban kiemelkednek egy polcon, mert az utolsó szám furcsa, mert nem ér véget öttel vagy nullával. A 0W16 olaj csaknem két évtizede létezik Japánban. Ez egy olajtípus, amelyet a motor hatékonyságának növelésére és a motor felmelegedési idejének csökkentésére terveztek.

Felfedezhető 0w16 viszkozitású termékek az alkatreszek.hu weboldalon, tehát nincs más hátra mint felkeresni weboldalunkat ha ön is ezt a viszkozitást keresi. Az Egyesült Államokban a 0W16 olajok az ILSAC GF-6 bevezetésének részei lesznek GF-6B olajként. A GF-6B olajoknál az a lényeges, hogy a specifikáció nem lesz kompatibilis az új viszkozitási fokozatok miatt. A GF-6A kenőanyagok visszamenőleg kompatibilisek és azt jelentik, hogy a megfelelő hagyományos viszkozitási fokozatú GF-6A motorolajok elfogadhatók olyan autókban, amelyeknek a használati útmutatója a korábbi GF kategóriákat (GF-1 – GF-5) ajánlotta. A GF-6B motorolajokat csak az OEM ajánlása esetén szabad használni (kövesse a használati útmutatót). A 0W8 egy másik tervezett viszkozitás, amely a GF-6B kategóriába tartozik.

Sok 0W16 olajnak van egy új tanúsító jele a palackon, API SN-PLUS és SN-PLUS Resource Conserving néven. A palackon láthatja a Honda és a Toyota OEM tanúsítványait is. Az API szerint az SN-PLUS úgy lett megtervezve, hogy biztosítsa az API SN teljesítményét és további védelmet biztosítson a kissebességű előgyújtás ellen a közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltős motoroknál. Az SN-PLUS olajok hatékonyan kenhetik az API SN-t, API SN-t igénylő motorokat Resource Conserving vagy ILSAC GF-5 használatával. Ha aggódik, hogy a könnyebb olajok kevésbé védenek, be kell látnia, hogy a motorok kicserélődtek. A legtöbb új motor olajszivattyúval rendelkezik, amely képes kezelni ezeket a könnyebb olajokat.  Bővebb leírásért keresse fel az alkatreszek.hu weboldalt.