Komoly kérdést boncolgatunk, mivel sokak számára egy nagyon fontos tényező, hogy mennyibe is fog ez kerülni a cégnek.
Nos jobb az elején tisztázni, hogy a jó arculat sosem olcsó, mivel komoly konkurencia vizsgálat és egyéb dolgok vizsgálatával jár, ez időigényes és fontos része az arculattervezés folyamatának.
Számszerűsítsük az arculattervezési díjakat, de előtte vegyük számításba, hogy egy arculat tervezés több szintű lehet.
Alap: amibe legtöbbször a kisarculati elemek megtervezése tartozik, ez általában logó tervezés, fontok meghatározása, névjegykártya, levélpapír tervezést foglalja magába, ez az ami egy kezdő cégnek ma már kötelező a piaci jelenléthez.
Haladó: Ez természetesen magába foglalja az alapokat és ráadásként már az online platformok elkészítése is csatlakozik hozzá, úgy mint a közösségi média arculatának megtervezése, egyszerűbb reklámgrafikai anyagok, szórólapok, valamint a weboldal tervezése arculati elemek felhasználásával.
Professzionális: Ezt a kategóriát már meglévő cégek választják, amelyek profittal rendelkeznek, itt már szinte mindenre kiterjedő generál tervezés folyik, minden a cég által használt felület cserére kerül és modernizációs folyamatok kezdődnek meg. Ebben az esetben arculati kézikönyv is készül az esetek legtöbb részében, ami meghatározza a cég arculatának helyes alkalmazását.
Az árak pedig Alaptól a professzionális kategóriáig így alakulnak:
69.000 Ft +
159.000 Ft +
359.000 Ft +
Nem szabad elfelejteni, ez egy befektetés a jövőbe és ha még a legnagyobb csomagot is választja a cég, akkor is a gyártási folyamatokkal együtt 1-1,5 millió forint körüli összegből teljes megújulást tud elérni, ami valjuk be, egy cég esetében ez az összeg nem sok pénz, tekintettel arra, hogy ez még több ügyfelet vagy vásárlót hozhat.