Az Adwords mint marketingeszköz

Magyarországon a kis- és középvállalkozások számára nélkülözhetetlen a marketingtevékenység, ha el szeretnének adni egy terméket vagy egy szolgáltatást. Lehet szó arról, hogy egy szélesebb rétegnek reklámoznak, vagy egy bizonyos célközönséget szeretnének elérni. Lényegében érdemes figyelembe venniük azt a tényt, hogy az interneten egyre több ember keres, és ezeket a kereséseket a magunk vagy vállalkozásuk számára jövedelmezhetővé varázsolhatjuk.

Az Adwords a marketing egy olyan kifinomult formája, amely segítségével megjelenhetünk a Google találati listáján a hirdetésünkkel. Attól függően, hogy milyen terméket, szolgáltatást keresnek az emberek a Google keresőjében, van esélyünk arra, hogy megjelenjünk a találati lista egy előkelő pozícióján. Természetesen a kereső és az Adwords hirdetési rendszere össze van kapcsolva, így, ha példának okául valaki kerékpárok vásárlását tervezve keres magának egy megfelelő webshopot, úgy mi a vitamin kínálatunkkal nem fogunk megjelenni a kerékpár és egyéb számunkra nem jelentős keresésekre. Ha nekünk az a fontos, hogy megtaláljuk azokat, akik vitamint kívánnak venni, és az egészséges életmódot szeretnék követni, akkor a vitamin kulcsszavakra fognak minket megtalálni.

Tehát az Adwords rendszerében nem csak az számít, hogy hirdessen valaki, hanem a rendszer figyelembe veszi azt, hogy ki, mit keres, és az alapján ajánl neki találatokat, illetve megfelelő tartalmú reklámokat. Ez önmagában megkönnyíti az eladásokat, hiszen olyan célközönség számára kínáljuk a portékánkat, aki fogékony az adott téma iránt.

A célközönség megtalálása után előfordulhat, hogy többen hirdetnek ugyanolyan vagy hasonló termékeket, mint amilyeneket mi kínálunk a kereső felhasználók részére. Ilyenkor 95 karakter áll a rendelkezésünkre, hogy meggyőzzük az embereket arról, hogy nálunk érdemes vásárolniuk. Arról, hogy milyen lehetőségeink vannak az Adwords rendszerében, többet is megtudhatunk az Ikron Kft. honlapján.